Allround commercieel/administratief medewerkster met ruime ervaring op het gebied van verkoop en afhandeling van exporttransacties is op zoek naar een nieuwe (part time) uitdaging bij voorkeur bij een werkgever op Schouwen-Duiveland. Yvonne woont namelijk nog in de randstad, maar wil graag naar haar familie in Zeeland verhuizen. Yvonne heeft ruim 30 jaar bij dezelfde werkgever gewerkt, maar door reorganisatie kon ze helaas niet blijven. In haar laatste functie was ze verantwoordelijk voor relatiebemiddeling van een vijftal topklanten en diverse internationale klanten. De werkzaamheden bestonden uit: vragen van klanten beantwoorden (telefonisch en per mail), offertes uitwerken en opvolgen, orders invoeren, procescontrole, status lopende orders checken en waar nodig bijsturen, inkoop/bijkoop materialen welke buiten eigen assortiment vallen of niet op voorraad zijn, samenstellen transporten (containers) in overleg met klant, contact met transporteurs/expediteurs, regelen van zeevracht/luchtvracht, exportdocumenten, inspecties begeleiden, bankzaken, debiteurenbewaking, actie ondernemen bij betalingsachterstand , klachtenafhandeling  

Op deze kandidaat reageren.

Vul onderstaand je gegevens in en wij nemen spoedig contact met je op.

De Leeuw Werving & Selectie gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens.
Indien je jouw gegevens aan ons verstrekt, geef je ons toestemming om je te benaderen over onze dienstverlening.
Zie voor meer informatie ons Privacy Statement.



    Share This